Retourzendingen & Omruilen
Bobbi Brown Online Tevredenheid Garantie
We hopen dat u tevreden bent met je bestelling. Indien dit toch niet het geval zou zijn, heb je de mogelijkheid om de producten in originele staat te retourneren, binnen de 14 dagen na ontvangst. De producten moeten vergezeld zijn van de strook aan de pakbon. Wanneer je besluit voortkomt uit een fout die gemaakt is bij ons (als het/de producten(en) dat die ontvangen is/zijn niet overeenkomt/overeenkomen met uw bestelling, of wanneer het pakketje beschadigd is), zullen ook de verzendkosten terugbetaald worden. Pakjes moeten worden teruggestuurd, in de originele verpakking en liefst in de doos die werd gebruikt voor de verzending, naar het volgende adres: Bobbi Brown Online, Antwoordnummer 36022, 8000 ZG Zwolle, Nederland. U zult voor de retourkosten moeten betalen. De producten die u heeft geretourneerd zullen worden terugbetaald binnen 30 dagen na ontvangst van de producten.
UPS Returns Process
Hoe retourneren of omruilen ?
We hopen dat je tevreden bent met je bestelling. Indien dit toch niet het geval zou zijn, heb je de mogelijkheid om de producten in originele staat te retourneren, binnen de 14 dagen na ontvangst. De producten moeten vergezeld zijn van de strook aan de pakbon. Wanneer je besluit voortkomt uit een fout die gemaakt is bij ons (als het de producten(en) dat die ontvangen is zijn niet overeenkomt overeenkomen met jouw bestelling, of wanneer het pakketje beschadigd is), zullen ook de verzendkosten terugbetaald worden.
Indien je een door jou aangekocht product* op Bobbibrown.nl wenst te retourneren of om te ruilen, gelieve dan onderstaande stappen te volgen:
1. Verpak de producten in de originele verpakking en steek ze terug in de originele doos.
2. Verwijder al de labels van de doos, met uitzondering van het witte-zwarte diamanten label.
3. Plak het retour label op de buitenkant van de gesloten doos. Indien jouw retour label ontbreekt, gelieve Bobbi Brown Nederland te contacteren via de klantendienst op +3228085055 of via e-mail klantendienst@cs.bobbibrown.nl om een nieuw label aan te vragen.
4. Breng jouw pakje binnen bij jouw lokaal UPS ophaalpunt en jouw retour zal gratis verwerkt worden. UPS kan jouw retour pakje ook oppikken op je thuisadres tegen een toeslag. Gelieve UPS hiervoor te contacteren via +3228085055 of https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule.Indien je nog vragen zou hebben in verband met retourzendingen, kan je altijd contact met ons opnemen op +3228085055 of via e-mail klantendienst@cs.bobbibrown.nl.
Beschadigde artikelen
Ga bij ontvangst van jouw bestelling steeds na of het pakket geen schade heeft opgelopen tijdens de verzending. Het is normaal dat de verpakking er na het verzendingsproces wat verfomfaaid uitziet, maar als je artikelen zelf schade hebben opgelopen tijdens de verzending, gelieve onmiddellijk contact op te nemen met de klantendienst op +3228085055 of per e-mail klantendienst@cs.bobbibrown.nl. Zorg dat je jouw bestelnummer, e-mailadres en telefoonnummer bij de hand hebt voor een vlotte service. Houd ook steeds de verpakking van de verzending en de beschadigde producten bij, zodat ze door de transporteur nagekeken kunnen worden.